Tips

10 producten in mijn keuken

boodschappen

Een lijstje met 10 producten die je altijd in mijn keuken zult vinden.

1: Kwark – Kwark eet ik regelmatig als tussendoortje. Het is een makkelijke bron om eiwitten binnen te krijgen. Soms ben ik wel een beetje kwarkmoe.

2: Roomboter – Roomboter gebruik ik om in te bakken. Het product is natuurlijk, omdat het bestaat uit voornamelijk melkvet. Vetten heb je nodig, dus hoef je ze niet te vermijden, maar let wel op hoeveel je eet. Als je een pakje per dag eet is het slecht voor je, maar een beetje op een broodje of om in te bakken kan geen kwaad.

3: Orangefit – Een heerlijke bron om ook snel eiwitten binnen te krijgen. Lekker om mee te nemen voor na het sporten, maar ook om door baksels te doen.

4: Koekjes – Ik mag dan wel zoveel mogelijk bewuste en gezonde voeding tot me nemen, maar koekjes heb ik ook gewoon in huis. Gezellig als er iemand op de koffie/thee komt.

5: Pindakaas- Pindakaaslover! Yes, I am! Altijd wel meerdere potjes van de pindakaaswinkel in huis. Op dit moment is Koffie zeezout wel favoriet.

6: Ongezouten noten: Ik houd van noten. Een handje tussendoor (wel afgewogen), makkelijk om een shot calorieën te krijgen. Ik eet vaak te weinig calorieën.

7: Kaneel – Kaneel doe ik ook bijna overal doorheen. Een smoothie, havermout, kwark, yoghurt.

8: Havermout – Havermout is een van mijn favoriete producten. Ik ontbijt er vaak mee en gooi het in baksels.

9: Plantaardige melk -Plantaardige melk gebruik ik voor m’n havermout. Melk drink ik eigenlijk nooit ‘zo’, dat vind ik niet lekker.

10: Kipfilet – Kipfilet ben ik een beetje op uit gekeken. Ik eet het zo vaak dat ik een beetje kip-moe ben haha. Leuke benaming. Ik heb het wel in mijn koelkast, op een cracker vind ik het nog wel te doen.

 

Wat mag er bij jou niet ontbreken?

 

Plaats een reactie