Groenten en Fruit

Groenten en fruit van september

Het voelt echt alsof ik gisteren nog een blog heb geplaatst over groenten en fruit, maar dat is echt alweer een maand geleden. Wat gaat de tijd onwijs hard. Ik moet zeggen dat ik het ook weer fijn vind dat het ‘normale’ leven weer verder gaat.

Rustig aan gaan we weer richting de herfst/winter en dat vind ik persoonlijk qua voeding best een leuke periode. Als ik op maandagavond richting Trim Fit ga kom ik al boerderijen tegen waar ze pompoenen verkopen. Ik ben zo dol op pompoen. Laten we eens kijken wat we deze maand in de supermarkt kunnen vinden.

Groenten klasse A:

  • Aardappelen
  • Aubergine
  • Bloemkool
  • Boerenkool
  • Pastinaak
  • Pompoen

Fruit klasse A:

  • Aardbei
  • Banaan
  • Appel
  • Kiwi
  • Meloen

Groenten klasse B:

  • Komkommer
  • Paprika geel/groen
  • Radijs
  • Romatomaat
  • Mais
  • Zoete aardappel

Fruit klasse B:

  • Pruimen
  • Perzik
  • Passievrucht
  • Mango
  • Mandarijn

Bron

Plaats een reactie